Sulurile de la Durleşti

Durleşti este o suburbie a Chişinăului. La Centrul Creştin din Durleşti, în sala de întruniri avem nişte suluri cu versete biblice pe pereţi. În faţă, la dreapta crucii: „Isus Christos este acelaşi ieri şi azi şi în veci.” (Evrei 13.8). Tot în faţă, dar în stînga: „Pocăiţi-vă şi credeţi în Evanghelie!”(Marcu 1.15).

Pe peretele din dreapta: „Dumnezeu este dragoste şi cine rămîne în dragoste, rămîne în Dumnezeu şi Dumnezeu rămîne în el.”(I Ioan 4.16) şi „Domnului Dumnezeului tău să te închini şi numai Lui să-I slujeşti.”(Matei 4.10).

Dar pe peretele din stînga e un singur sul, între ferestre: „Să învăţaţi să nu treceţi peste ce este scris!” (I Corint 4.6). De ce am ales acest verset? Pentru că exprimă principiul Sola Scriptura, care e atît de important pentru urmaşii Domnului Isus. Gîndirea mea creştină s-a format pe baza acestui principiu. Am învăţat să primesc răspunsurile la felurite întrebări din Cuvîntul lui Dumnezeu, adică de la Însuşi Dumnezeu. Credinţa mea este credinţa în Cuvîntul lui Dumnezeu. Eu îl cred pe Dumnezeu pe cuvînt.

No comments yet

Lasă un răspuns

